ترکیبات بتن و مواد افزودنی بتن روانساز و فوق روان کننده بتن

آشنایی با انواع بتن و مواد افزودنی روان کننده

ترکیبات بتن و مواد افزودنی بتن روانساز و فوق روان کننده بتن

آشنایی با انواع بتن و مواد افزودنی روان کننده

معرفی نوعی از گروت اپوکسی

گروت اپوکسی ADMIX GM540 یک محصول سه جزیی بر پایه اپوکسی های خاص اصلاح شده اپوکسی پایه، واکنش گر و سنگدانه های نرم می باشد. با اختلاط سه جزء در محل کار تبدیل به گروت یا ملاتی بسیار روان و بدون حلال می شود. گروت اپوکسی ADMIX GM540 قادر است بارها ایستا و دینامیک سازه رابه خوبی تحمل نماید و دچار ترک خوردگی و جدا شدگی نشود. دانه بندی آن به گونه ای است که گروت ریزی در ضخامت های 10 تا 80 میلی متر به آسانی انجام شود.

گروت اپوکسی و اجزاء آن

نوعی از گروت پرکاربرد گروت اپوکسی میباشد که گروت اپوکسی شکل پذیر و بدون حلال و شامل 3 جزء می باشد. گروت اپوکسی دارای رزین اپوکسی، سخت کننده، عمل آورنده آمین و دانه بندی ویژه سیلیسی است. در هنگام مصرف گروت اپوکسی کافیست سه جزء آن با هم مخلوط شوند

تاثیر کاربرد مواد افزودنی پلی نفتالین بر روی بتن

تاثیر کاربرد مواد افزودنی پلی نفتالین گیرش اولیه و نهایی در مقایسه با بتن فاقد افزودنی تفاوت چندانی ندارد. چنانچه نیز به زمان حمل یا کار های تکمیلی بیشتر باشد استفاده از فوق روان کننده با خاصیت تند گیری مانندADMIX PN220 یاADMIX PN220 پیشنهاد می شود و باید توجه داشت که قبل از خرید اطلاعات دقیقی را برای خرید انواع مواد افزودنی کسب نمایید و از کارشناسان با تجربه در سایتهای اینترنتی مشاوره بخواهید .

موارد کاربرد مواد واتر پروف بتن

از مواد افزودنی پرکاربرد میتوان به واتر پروف بتن یا پودر آب بند کننده بتن و ملات سیمانی اشاره نمود که از موارد کاربرد آن میتوان به موارد زیر اشاره نمود :واتر پروف بتن ADMIX WP 763 برای تولید بتن آب بند در سازه های بتنی مانند کانال های آب رسانی، پوشش تونل ها و گالری ها، مخازن آب ( آب شرب و صنعتی) ، استخر، آب نما، دریاچه مصنوعی، پی و نمای ساختمان به کار می رود.

تاثیر مواد افزودنی بر روی بتن حجیم

تاثیر مواد افزودنی بر روی بتن حجیم: علاوه بر اثرات این افزودنی بر بتن تازه که در هنگام ساخت و ریختن بتن کاملا چشم گیر است، تاثیر مطلوبی نیز بر بتن سخت شده دارد. از آن جمله: افزایش مقاومت فشاری دراز مدت، افزایش مقاومت خمشی، بهبود مدول الاستیسیته، بهبود چسبندگی به آرماتورها و فولاد، مقاومت بهتر در برابر کربناسیون، نفوذ پذیری کمتر، پایداری بهتر در برابر عوامل آسیب رسان محیطی، کاهش انقباض و خزش و دوام بیشتر. بسته بندی: ADMlX LS 140 در بشکه های 220، 1100 کیلوگرمی و تانکرهای بزرگ عرضه می شود.