ترکیبات بتن و مواد افزودنی بتن روانساز و فوق روان کننده بتن

آشنایی با انواع بتن و مواد افزودنی روان کننده

ترکیبات بتن و مواد افزودنی بتن روانساز و فوق روان کننده بتن

آشنایی با انواع بتن و مواد افزودنی روان کننده

بتن حاوی فوق روانساز بتن دارای چه عملکردی میباشد ؟

بتن حاوی فوق روانساز بتن پلیمری PS 240 در مقایسه با بتن بدون افزودنی و با کارآیی یکسان از مقاومت بالاتری برخوردار است. افزایش آشکار مقاومت چه در عمل آوری در هوا یا بخار ناشی از خاصیت پخش کنندگی ذرات سیمان و تراکم بهتر بتن است. اگر چه گیرش اولیه و نهایی در مقایسه با بتن فاقد افزودنی با تاخیر انجام می شود و میتوان از سایتهای معتبر اینترنتی اطلاعات دقیقی را کسب نمود .

موارد کاربرد زودگیر کننده بتن

زودگیر کننده بتن دارای موادر کاربرد بسیار میباشد و معمولا با توجه به اینکه باعث افزایش سرعت گیرش میشود در مناطق سردسیر که امکان یخ بستن  آب بتن تازه وجود دارد بکار میرود و همچنین در محل هایی که به دلیل کم بودن تعداد قالب نیاز به باز کردن سریع قالب داشته باشند استفاده میشوند و باید زیر نظر کارشناسان از طریق سایتهای اینترنتی معتبر انجام گیرد .

افزودنی زودگیر بتن در چه موقعیت هایی استفاده میشود ؟

افزودنی  بتن نقش انکارناپذیری در زمینه اجرا و دوام بتن و سازه های بتنی ایفا میکنند و از جمله این افزودنی های بتن افزودنی زودگیر بتن  میباشد و این افزودنی دارای انواع مختلفی میباشد که میتواند در موقعیت های اجرایی مختلف بکار برده شوند که از جمله این موارد میتوتان به اجرای شاتکریت بتن ، کسب مقاومت سریع با هدف باز کردن سریعتر قالب و کسب مقاومت سریع در هوای سرد میوان اشاره نمود .