ترکیبات بتن و مواد افزودنی بتن روانساز و فوق روان کننده بتن

آشنایی با انواع بتن و مواد افزودنی روان کننده

ترکیبات بتن و مواد افزودنی بتن روانساز و فوق روان کننده بتن

آشنایی با انواع بتن و مواد افزودنی روان کننده

مواد افزودنی تسریع کننده بتن

از مواد افزودنی بتن که موجب تسریع کنندگی میشود میتوان به ADMIX  AC470 نیز اشار ه نمود  که تسریع کننده زمان گیرش سیمان است و به صورت مایع غلیظ عرضه میسشود و از اسن محصول برای کسب مقاومت زودرس  یا گیرش سریع بتن و دوغاب استفاده میشود که میتوان برای خرید این محصول از سایتهای اینترنتی معتبر اقدام نمود .

روان کننده بتن و نحوه افزودن

روان کننده بتن باید به گونه ای به طرح اختلاط بتن اضافه گردد که  به سرعت و به صورت یکنواخت  در مخلوط بتنی پخش شوند و این کار از طریق افزودن  به آب توزین شده که پس از آن  به سیمان و سنگدانه های خشک مخلوط شده اضافه  میشود امکان پذیر است  و با این حال  این روش بیشترین میزان کاهش  آب یا افزایش  کارایی را به دنبال نخواهد داشت و باید زیر نظر متخصصات در شرکت های معتبر اینترنتی انجام گیرد .

روان کننده بتن و تاثیر آن بر روی سیمان

افزودن روان کننده بتن موجب  بهبود خواص سخت شده بتن و به خصوص افزایش مقاومت و  دوام آن میشود و همچنین با توجه به کاهش عیار سیمان  در صورت بکار گرفتن این افزودنی ها . و استفاده ا زاین افزودنی هیا در بتن ریزی حجیم  و بتن ریزی در هوای گرم  برای کاهش گرمای هیدراتاسیون  بسیار مناسب میباشد و میتوان با نظر کارشناسان حرفه ای  از این فناوری استفاده نمود .

مواد افزودنی بتن و استانداردها

مواد افزودنی بتن از نظر تغییراتی که در خواص و کیفیت بتن ایجاد میکند مورد توجه آیین نامه ها و دستور العمل ها  و استانداردهای ملی و بین المللی میباشد و همه این افزودنی ها و روان کننده ها د ر بن تحت نظر متخصصین و کارشناسان انجام میشود و میتوان از سایتهای معتبر اینترنتی اقدام نمود .